چشم انداز:

شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان با برنامه ریزی بلند مدت در افق زمانی 1411 به عنوان یکی از ده شرکت برتر کشور بوده و مصمم است تا خدمات خود را بصورت حداقل یکبار به تمامی فرهنگیان عضو صندوق ارائه نماید.

ارزش های شرکت :

  • مشتری مداری و رعایت تعهداتمان در برابر آنان
  • تلاش در جهت رضایتمندی صاحبان سهام
  •  مسئولیت پذیری ، پاسخ گویی و مشارکت کارکنان
  • عدالت در بهره مندی از منابع سازمانی و شایسته سالاری
  • تلاش در جهت تعمیق روابط دو و چند جانبه و وفاداری به شرکای تجاری  

ماموریت :

  1. شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان مصمم است تا از طریق شناخت نیازهای اصلی جامعه هدف (اعضای صندوق) ، در سطح کشور نسبت به برطرف  نمودن نیازها اقدام نماید.
  2. شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان با بکارگیری شیوه های جدید تامین مالی در قالب بانکداری اسلامی (سیاستهای پولی و مالی کشور) با محوریت لیزینگ نسبت به بر طرف نمودن نیازهای اقشار مختلف جامعه کمک خواهد نمود.
  3. ما بر این باوریم که موفقیت شرکت ارتباط مستقیم و تنگاتنگ با کیفیت و جدیت کارکنان دارد پس برای موفقیت بیشتر ، توسعه کیفی و کمی نیروی انسانی جزو برنامه های مستمر شرکت می باشد.  

اهداف کلان :

  1. افزایش بازدهی دارایی
  2. توسعه بازار فروش محصولات خودرویی  مناسب عملیات لیزینگ در جامعه هدف  از طريق ايجاد تسهيلات ويژه برای واگذاری خودرو
  3. ایجاد وافزایش توان خرید کالاهای سرمایه ای برای اشخاص حقیقی
  4. ایجاد اتحاد استراتژیک با زنجیره تامین
  5. افزایش روزافزون میزان رضایتمندی مشتریان وانعطاف پذیری دربرابر درخواستهای آنها
  6. مدیریت استفاده بهینه از سرمایه وجذب منابع مالی ارزان قیمت وتلاش در جهت کاهش نرخ تسهیلات اعطایی
  7. ایجاد شرایط مناسب به منظور استفاده بخشهای مختلف از تکنولوژی روز وبهبود وساده سازی فرایندهای عملیاتی
  8.  آموزش وارتقاء منابع انسانی وایجاد محیطی پویا برای کارکنان وافزایش مشارکت ایشان درتصمیمات راهبردی شرکت
  9.  نوآوری وارائه روشهای نوین درحوزه وصول مطالبات
  10. بهینه سازی پرتفوی فعالیت از منظر کیفی