شرکت ليزينگ و رفاه فرهنگيان (سهامی خاص)

سوالات متداول

سوالات عمومی

تنها راه عرضه کالا و استفاده ازتسهیلات خرید شرکت لیزینگ فقط از طریق سایت رسمی این شرکت به نشانی www.LFco.ir است.

بهترین راه برای طرح مشکلات و سوالات ثبت تیکت پشتیبانی در حساب کاربری در سایت لیزینگ خواهد بود. چت آنلاین پشتیبانی در سایت و تلفن گویای شرکت نیز در دسترس متقاضیان و خریداران محترم می باشد.

 آدرس سایت شرکت www.LFco.ir   

شماره تماس شرکت 73697000-021

 آدرس ایمیل امور مشتریان  pr@LFco.ir

بله. تمامی کالاها تحت گارانتی معتبر و مطابق با قوانین سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده و تولیدکننده خواهد بود.

کالاهای تامین شده را با قیمت مصوب کارخانه یا وارد کننده اصلی در فروشگاه موجود می باشد و فاکتور سفارشات ، مستقیم از سوی تامین کننده/تولیدکننده برای مشتری نهایی (خریدار عضو صندوق ذخیره فرهنگیان) صادر خواهد شد.

خریدار طبق قرار داد بلافاصله متعهد است به حسابداری اداره رفاه منطقه محل خدمت اطلاع دهد و تا کسر اقساط پیگیر باشد در صورتیکه چند قسط کسر نگردد پس از رفع مشکل اقساط معوقه بصورت یکجا در اولین ماه کسر خواهد شد.

با توجه به اینکه منابع مالی لیزینگ متعلق به تمامی فرهنگیان عضو صندوق ذخیره می باشد سود در تراز سالانه صندوق منظور میگردد .

  • با توجه به افزایش قیمت خودرو در بازار و افزایش تقاضا ، خودرو سازان فروش گروهی را متوقف نمودند و در حال حاضر امکان تامین خودرو وجود ندارد .
  • شرکت لیزینگ در سنوات گذشته حدود 50 درصد قیمت خودرو را بصورت تسهیلات اعطاء نموده است ولی با افزایش قیمت خودرو و محدودیت منابع موجود امکان ارائه تسهیلات خودرو در شرایط کنونی وجود ندارد .

در حال حاضر خیر / بزودی این امکان در سایت فعال خواهد شد .

بله امکان تسویه اقساط بصورت یکجا وجود دارد

ثبت نام وتکمیل حساب

  • وارد بخش حساب کاربری / تکمیل حساب کاربری بشوید
  • شماره پرسنلی خود را وارد کنید و دکمه استعلام را بزنید
  • سپس شماره تلفن و تصویر کارت ملی خود را ارسال نمایید تا حساب کاربری شما فعال گردد

شماره شما در گذشته بنام فردی دیگر در سایت ثبت گردیده است، برای حل این مشکل نیاز است از طریق چت آنلاین مشخصات خود به همراه تصویر کارت ملی را ارسال نمایید تا همکاران ما ظرف چند روز آینده این مشکل را حل نمایند

اگر عضویت شما فعال شده باشد بدین معناس که اطلاعات شما از مشخصات ثبت شده شما در موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان فراخوانی شده است بنابراین جهت ویرایش لازم است با امور اعضای این موسسه تماس بگیرید و پس از اصطلاح، مجدد در حساب کاربری > اطلاعات حساب کاربری استعلام دوباره بگیرید

متقاضی و ضامن هر دو میبایست اطلاعات محل سکونت و محل خدمت خود به همراه تصویر پشت و روی کارت ملی خود را در حساب کاربری خود ثبت نمایند.

درخواست تسهیلات

نرخ کارمزد، متناسب باتسهیلات ارائه شده در هر مرحله در سایت اعلام می شود.

بله، در صورت تایید اداره محل خدمت خود میتواند مجدد از تسهیلات شرکت لیزینگ استفاده نماید.

  • ضامن باید عضو صندوق ذخیره فرهنگیان باشد.
  • ضامن باید در سایت لیزینگ حساب کاربری فعال و تکمیل شده داشته باشد.
  • محل خدمت ضامن و متقاضی باید در یک اداره کل استان باشد.
  • ضامن نباید بدهی به لیزینگ داشته باشد.
  • ضامن به صورت همزمان نمیتواند برای بیش از یک نفر ضمانت انجام دهد.

خیر،  ولی معرفی یک ضامن فرهنگی عضو صندوق ذخیره فرهنگیان، در همان استان و ثبت نام و تکمیل حساب کاربری ازسوی ایشان ضروری می باشد.

خرید

بله  در صورت خرید بیش از سقف تسهیلات مابه التفاوت به صورت نقدی توسط مشتری پرداخت خواهد شد و محدودیت در سقف خرید نقدی مطابق قوانین بانک مرکزی خواهد بود.

خیر. انتخاب کالا در سبد خرید هیچ حقی در این زمینه برای مشتری ایجاد نمی کند و زمانی خرید، قطعی خواهد شد که سهم نقدی مشتری در انتهای فرایند خرید از طریق درگاه سایت لیزینگ به صورت آنلاین پرداخت شود و تمامی مدارک لازم در فرآیند خرید تکمیل و به تایید لیزینگ برسد.

خیر مشتری به مدت 48 ساعت پس از قطعی نمودن خرید امکان ثبت انصراف را از طریق پنل کاربری خود دارد.

مشتری می تواند از طریق راههای ارتباطی لیزینگ و رفاه فرهنگیان  (چت آنلاین، تیکت در حساب کاربری ، ایمیل به آدرس pr@lfco.ir) تمامی موارد را به اطلاع رسانده و  امور مشتریان این شرکت موظف به پیگیری و ارائه پاسخ مناسب در کوتاه ترین زمان خواهد بود.

دریافت کالا

خیر، تمامی سفارشات به صورت رایگان درب منزل تحویل خواهد شد.راه اندازی و نصب سفارشات نیز رایگان خواهد بود و صرفا هزینه ایاب و ذهاب نصاب به عهده خریدار خواهد بود.

در خصوص کالاهایی که توسط نمایندگی نصب و راه اندازی می شود در زمان تحویل، جعبه کالا (ظاهر فیزیکی ) باید سالم باشد و مشخصات رو جعبه کالا با مشخصات سبد خرید مشتری مغایرت نداشته باشد ضمنا جعبه کالا باید توسط نصاب نمایندگی باز شود

در خصوص کالاهایی که نیاز به نصب توسط نمایندگی نمی باشد در صورتیکه جعبه کالا آسیب دیده بود و یا مشخصات روی جعبه با مشخصات سبد کالا مغایرت داشت از تحویل گرفتن بسته خودداری کنید .

متقاضی می بایست از طریق شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان (ثبت تیکت درخواست پشتیبانی) سفارش خود را پیگیری نماید.

سبد خرید

ورود به حساب کاربری

حساب کاربری ندارید ؟

0 علاقه مندی ها
0 items سبد خرید
حساب کاربری