چشم انداز:
شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان با برنامه ریزی بلند مدت در افق زمانی 1411 به عنوان یکی از ده شرکت برتر لیزینگ کشور بوده و مصمم است تا خدمات خود را بصورت حداقل یکبار به تمامی فرهنگیان عضو صندوق ارائه نماید.
ارزش های شرکت :
- مشتری مداری و رعایت تعهداتمان در برابر آنان
- تلاش در جهت رضایتمندی صاحبان سهام
- مسئولیت پذیری ، پاسخ گویی و مشارکت کارکنان
- عدالت در بهره مندی از منابع سازمانی و شایسته سالاری
- تلاش در جهت تعمیق روابط دو و چند جانبه و وفاداری به شرکای تجاری
ماموریت :
- شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان مصمم است تا از طریق شناخت نیازهای اصلی جامعه هدف (اعضای صندوق) ، در سطح کشور نسبت به برطرف نمودن نیازها اقدام نماید.
- شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان با بکارگیری شیوه های جدید تامین مالی در قالب بانکداری اسلامی (سیاستهای پولی و مالی کشور) با محوریت لیزینگ نسبت به بر طرف نمودن نیازهای اقشار مختلف جامعه کمک خواهد نمود.
- ما بر این باوریم که موفقیت شرکت ارتباط مستقیم و تنگاتنگ با کیفیت و جدیت کارکنان دارد پس برای موفقیت بیشتر ، توسعه کیفی و کمی نیروی انسانی جزو برنامه های مستمر شرکت می باشد.
اهداف کلان :
- افزایش بازدهی دارایی
- توسعه بازار فروش محصولات خودرویی مناسب عملیات لیزینگ در جامعه هدف از طريق ايجاد تسهيلات ويژه برای واگذاری خودرو
- ایجاد وافزایش توان خرید کالاهای سرمایه ای برای اشخاص حقیقی
- ایجاد اتحاد استراتژیک با زنجیره تامین
- افزایش روزافزون میزان رضایتمندی مشتریان وانعطاف پذیری دربرابر درخواستهای آنها
- مدیریت استفاده بهینه از سرمایه وجذب منابع مالی ارزان قیمت وتلاش در جهت کاهش نرخ تسهیلات اعطایی
- ایجاد شرایط مناسب به منظور استفاده بخشهای مختلف از تکنولوژی روز وبهبود وساده سازی فرایندهای عملیاتی
- آموزش وارتقاء منابع انسانی وایجاد محیطی پویا برای کارکنان وافزایش مشارکت ایشان درتصمیمات راهبردی شرکت
- نوآوری وارائه روشهای نوین درحوزه وصول مطالبات
- بهینه سازی پرتفوی فعالیت از منظر کیفی