سوالات متداول
سوالات عمومی
تنها راه عرضه کالا و استفاده ازتسهیلات خرید شرکت لیزینگ فقط از طریق سایت رسمی این شرکت به نشانی www.LFco.ir است.
بهترین راه برای طرح مشکلات و سوالات ثبت درخواست پشتیبانی در حساب کاربری سایت لیزینگ خواهد بود. چت آنلاین پشتیبانی در سایت و تلفن گویای شرکت نیز در ساعات اداری در دسترس متقاضیان و خریداران محترم می باشد.
شماره تماس شرکت 73697000-021
آدرس ایمیل امور مشتریان PR@LFco.ir
بله. تمامی کالاها تحت گارانتی معتبر و مطابق با قوانین سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده و تولیدکننده خواهد بود و در ویژگی هر محصول قابل رویت است.
کالاهای تامین شده را با قیمت مصوب کارخانه یا تامین کننده در فروشگاه موجود می گردد و فاکتور سفارشات ، مطابق با خرید انجام شده در سایت برای مشتری نهایی (خریدار عضو صندوق ذخیره فرهنگیان) صادر خواهد شد.
خریدار طبق قرار داد بلافاصله متعهد است به حسابداری اداره رفاه منطقه محل خدمت اطلاع دهد و تا کسر اقساط پیگیر باشد در صورتیکه چند قسط کسر نگردد پس از رفع مشکل اقساط معوقه بصورت یکجا در اولین ماه کسر خواهد شد.
با توجه به اینکه منابع مالی لیزینگ متعلق به تمامی فرهنگیان عضو صندوق ذخیره می باشد جهت حفظ منافع سایر اعضا، سود حاصل شده از تسهیلات در تراز سالانه صندوق ذخیره منظور میگردد.
لازم به ذکر است جهت افزایش رفاه فرهنگیان محترم در حال حاضر نرخ سود تسهیلات پایین تر از نرخ مصوب بانک مرکزی می باشد.
- با توجه به افزایش قیمت خودرو در بازار و افزایش تقاضا ، خودرو سازان فروش گروهی را متوقف نمودند و در حال حاضر امکان تامین خودرو وجود ندارد .
- شرکت لیزینگ در سنوات گذشته حدود 50 درصد قیمت خودرو را بصورت تسهیلات اعطاء نموده است ولی با افزایش قیمت خودرو و محدودیت منابع موجود امکان ارائه تسهیلات خودرو در شرایط کنونی وجود ندارد .
در حال حاضر خیر / بزودی این امکان در سایت فعال خواهدشد و هر مشتری امکان مشاهده اقساط کسر شده را در پنل خود خواهد داشت.
بله امکان تسویه اقساط بصورت یکجا وجود دارد
ثبت نام وتکمیل حساب
- از منوی حساب کاربری وارد بخش اطلاعات حساب کاربری بشوید.
- در صورتیکه عضو صندوق ذخیره فرهنگیان باشید اطلاعات شما به صورت اتوماتیک ثبت و یا اصلاح می گردد.
- شماره سریال شناسنامه، کدپستی و تلفن ثابت خود را وارد نمایید.
- دکمه ذخیره تغییرات را بزنید.
متاسفانه در گذشته شما کدتایید ارسال شده به خط خود را در اختیار فرد دیگری برای ثبت نام قرار داده اید. برای حل این مشکل می بایست شماره فرد مورد نظر را در قسمت اطلاعات حساب کاربری وارد نمایید و سپس ذخیره تغییرات را بزنید.
دقت بفرمایید حتما باید شماره موبایل به نام صاحب آن حساب باشد.
با این کار شماره تلفن شما قابلیت ثبت نام مجدد با کد ملی صحیح را در سایت خواهد داشت.
اگر برای تغییر شماره به مشکل خوردید از گزینه درخواست پشتیبانی، بخش مغایرت اطلاعات استفاده کنید.
اگر عضویت شما فعال شده باشد بدین معناست که اطلاعات شما از مشخصات ثبت شده شما در موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان فراخوانی شده است بنابراین جهت ویرایش لازم است با امور اعضای این موسسه تماس بگیرید و پس از اصطلاح، مجدد در حساب کاربری > اطلاعات حساب کاربری استعلام دوباره بگیرید.
هیچ مدرکی برای تکمیل پروفایل نیاز نیست
تنها اطلاع از شماره عددی سریال شناسنامه و کدپستی محل سکونت کافیست
دقت داشته باشید، شماره سریال شناسنامه در قراردادهای مربوط به بانک مورد بررسی قرار میگیرد و از کدپستی شما نیز جهت ارسال خریدهای شما استفاده می شود. بنابراین از صحت آنها اطمینان داشته باشید.
تمامی عواقب و هزینه های محتمل به عهده متقاضی می باشد.
درخواست تسهیلات
نرخ کارمزد، متناسب باتسهیلات ارائه شده در هر مرحله در سایت اعلام می شود.
بله، در صورت تایید اداره محل خدمت خود میتواند مجدد از تسهیلات شرکت لیزینگ استفاده نماید.
- ضامن باید عضو صندوق ذخیره فرهنگیان باشد.
- ضامن باید در سایت لیزینگ حساب کاربری فعال و تکمیل شده داشته باشد.
- محل خدمت ضامن و متقاضی باید در یک اداره کل استان باشد.
- ضامن نباید بدهی معوق به لیزینگ داشته باشد.
- ضامن به صورت همزمان نمیتواند برای بیش از یک نفر ضمانت انجام دهد.
خیر، ولی معرفی یک ضامن فرهنگی عضو صندوق ذخیره فرهنگیان، در همان استان و ثبت نام و تکمیل حساب کاربری ازسوی ایشان ضروری است.
خرید
بله، در صورت خرید بیش از سقف تسهیلات مابه التفاوت به صورت نقدی توسط مشتری پرداخت خواهد شد و محدودیت در سقف خرید نقدی مطابق قوانین بانک مرکزی خواهد بود.
بله، در صورت خرید کمتر از سقف تسهیلات متناسب با خرید محاسبه خواهد شد.
خیر. انتخاب کالا در سبد خرید هیچ حقی در این زمینه برای مشتری ایجاد نمی کند و زمانی خرید، قطعی خواهد شد که سهم نقدی مشتری در انتهای فرآیند خرید از طریق درگاه سایت لیزینگ به صورت آنلاین پرداخت شود
خیر، مشتری فقط به مدت 48 ساعت پس از پرداخت آنلاین امکان ثبت انصراف را از طریق پنل کاربری خود دارد.
مشتری می تواند از طریق راههای ارتباطی لیزینگ و رفاه فرهنگیان (چت آنلاین و یا درخواست پشتیبانی در حساب کاربری) تمامی موارد را به اطلاع رسانده و امور مشتریان این شرکت موظف به پیگیری و ارائه پاسخ مناسب در کوتاه ترین زمان خواهد بود.
خیر. ابتدا باید تمامی کالاهای مورد نیاز خود را به سبد خرید اضافه نمایید، سپس تنها یکبار برای واریز پیش پرداخت به درگاه بانکی منتقل شوید.
آگاه باشید که پس از پرداخت از طریق درگاه امکان افزودن و یا حذف کالاها به سفارش از شما سلب خواهد شد.
هر کالا یک درصد مشخصی را جهت پیش پرداخت داراست که میتوانید هنگام مشاهده محصول در ذیل قیمت کالا رویت نمایید.
مجموع پیش پرداخت مربوط به کالاهای انتخابی به همراه بیمه عمر مانده بدهکار به علاوه مالیات ارزش افزوده بیمه، مبلغی خواهد بود که مشتری می بایست از طریق درگاه اینترنتی به عنوان پیش پرداخت واریز نماید.
توجه داشته باشید در صورتیکه جمع کالاهای انتخابی مشتری از سقف مبلغ تسهیلات ایشان نیز بیشتر شود، مازاد این رقم به مجموع محاسبات فوق افزوده خواهد شد.
این بیمه در راستای جبران تعهد بازپرداخت تسهیلات ارائه شده است. اگر بیمهشده قبل از پایان مدت تسهیلات فوت شود، بدیهی است كه پرداخت بقیه اقساط به عهده بازماندگان و یا ضامن فرد قرار میگیرد. در بیمه عمر مانده بدهكار، بیمهگر متعهد میشود كه در صورت فوت مشتری در هر زمان از دوره بازپرداخت تسهیلات، مابقی تعهدات تسهیلات وی را پرداخت نماید.
دریافت کالا
خیر، تمامی سفارشات به صورت رایگان درب منزل تحویل خواهد شد.راه اندازی و نصب سفارشات نیز رایگان خواهد بود و صرفا هزینه ایاب و ذهاب نصاب به عهده خریدار خواهد بود.
در خصوص کالاهایی که توسط نمایندگی نصب و راه اندازی می شود در زمان تحویل، جعبه کالا (ظاهر فیزیکی ) باید سالم باشد و مشخصات رو جعبه کالا با مشخصات سبد خرید مشتری مغایرت نداشته باشد ضمنا جعبه کالا باید توسط نصاب نمایندگی باز شود
در خصوص کالاهایی که نیاز به نصب توسط نمایندگی نمی باشد در صورتیکه جعبه کالا آسیب دیده بود و یا مشخصات روی جعبه با مشخصات سبد کالا مغایرت داشت از تحویل گرفتن بسته خودداری کنید .
متقاضی می بایست از طریق شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان (ثبت درخواست پشتیبانی) سفارش خود را پیگیری نماید.