شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان با برنامه ریزی بلند مدت در افق زمانی 1411 به عنوان یکی از ده شرکت برتر کشور بوده و مصمم است تا خدمات خود را بصورت حداقل یکبار به تمامی فرهنگیان عضو صندوق ارائه نماید.
ارزش های شرکت :
· مشتری مداری و رعایت تعهداتمان در برابر آنان
· تلاش در جهت رضایتمندی صاحبان سهام
· مسئولیت پذیری ، پاسخ گویی و مشارکت کارکنان
· عدالت در بهره مندی از منابع سازمانی و شایسته سالاری
· تلاش در جهت تعمیق روابط دو و چند جانبه و وفاداری به شرکای تجاری
ماموریت :
1- شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان مصمم است تا از طریق شناخت نیازهای اصلی جامعه هدف (اعضای صندوق) ، در سطح کشور نسبت به برطرف نمودن نیازها اقدام نماید.
2- شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان با بکارگیری شیوه های جدید تامین مالی در قالب بانکداری اسلامی (سیاستهای پولی و مالی کشور) با محوریت لیزینگ نسبت به بر طرف نمودن نیازهای اقشار مختلف جامعه کمک خواهد نمود.
3- ما بر این باوریم که موفقیت شرکت ارتباط مستقیم و تنگاتنگ با کیفیت و جدیت کارکنان دارد پس برای موفقیت بیشتر ، توسعه کیفی و کمی نیروی انسانی جزو برنامه های مستمر شرکت می باشد.
اهداف کلان
1- افزایش بازدهی دارایی
2- توسعه بازار فروش محصولات خودرویی مناسب عملیات لیزینگ در جامعه هدف از طريق ايجاد تسهيلات ويژه برای واگذاری خودرو
3- ایجاد وافزایش توان خرید کالاهای سرمایه ای برای اشخاص حقیقی
4- ایجاد اتحاد استراتژیک با زنجیره تامین
5- افزایش روزافزون میزان رضایتمندی مشتریان وانعطاف پذیری دربرابر درخواستهای آنها
6- مدیریت استفاده بهینه از سرمایه وجذب منابع مالی ارزان قیمت وتلاش در جهت کاهش نرخ تسهیلات اعطایی
7- ایجاد شرایط مناسب به منظور استفاده بخشهای مختلف از تکنولوژی روز وبهبود وساده سازی فرایندهای عملیاتی
8- آموزش وارتقاء منابع انسانی وایجاد محیطی پویا برای کارکنان وافزایش مشارکت ایشان درتصمیمات راهبردی شرکت
9- نوآوری وارائه روشهای نوین درحوزه وصول مطالبات
10- بهینه سازی پرتفوی فعالیت از منظر کیفی