چشم انداز:

شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان با برنامه ریزی بلند مدت در افق زمانی 1411 به عنوان یکی از ده شرکت برتر کشور بوده و مصمم است تا خدمات خود را بصورت حداقل یکبار به تمامی فرهنگیان عضو صندوق ارائه نماید.

 

ارزش های شرکت :

·   مشتری مداری و رعایت تعهداتمان در برابر آنان

·   تلاش در جهت رضایتمندی صاحبان سهام

·   مسئولیت پذیری ، پاسخ گویی و مشارکت کارکنان

·   عدالت در بهره مندی از منابع سازمانی و شایسته سالاری

·   تلاش در جهت تعمیق روابط دو و چند جانبه و وفاداری به شرکای تجاری  

 

ماموریت :

1- شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان مصمم است تا از طریق شناخت نیازهای اصلی جامعه هدف (اعضای صندوق) ، در سطح کشور نسبت به برطرف  نمودن نیازها اقدام نماید.

2- شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان با بکارگیری شیوه های جدید تامین مالی در قالب بانکداری اسلامی (سیاستهای پولی و مالی کشور) با محوریت لیزینگ نسبت به بر طرف نمودن نیازهای اقشار مختلف جامعه کمک خواهد نمود.

3- ما بر این باوریم که موفقیت شرکت ارتباط مستقیم و تنگاتنگ با کیفیت و جدیت کارکنان دارد پس برای موفقیت بیشتر ، توسعه کیفی و کمی نیروی انسانی جزو برنامه های مستمر شرکت می باشد.

 

اهداف کلان

1- افزایش بازدهی دارایی

2- توسعه بازار فروش محصولات خودرویی  مناسب عملیات لیزینگ در جامعه هدف  از طريق ايجاد تسهيلات ويژه برای واگذاری خودرو

3- ایجاد وافزایش توان خرید کالاهای سرمایه ای برای اشخاص حقیقی

4- ایجاد اتحاد استراتژیک با زنجیره تامین

5- افزایش روزافزون میزان رضایتمندی مشتریان وانعطاف پذیری دربرابر درخواستهای آنها

6- مدیریت استفاده بهینه از سرمایه وجذب منابع مالی ارزان قیمت وتلاش در جهت کاهش نرخ تسهیلات اعطایی

7- ایجاد شرایط مناسب به منظور استفاده بخشهای مختلف از تکنولوژی روز وبهبود وساده سازی فرایندهای عملیاتی

8- آموزش وارتقاء منابع انسانی وایجاد محیطی پویا برای کارکنان وافزایش مشارکت ایشان درتصمیمات راهبردی شرکت

9- نوآوری وارائه روشهای نوین درحوزه وصول مطالبات 

10- بهینه سازی پرتفوی فعالیت از منظر کیفی

ورود به فروشگاه