اتمام مرحله هفتم واگذاری تسهیلات خرید لوازم خانگی و کالای دیجیتال

به گزارش روابط عمومی لیزینگ و رفاه فرهنگیان: طرح مرحله هفتم واگذاری تسهیلات به اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان که شامل، لوازم خانگی و کالای دیجیتال بوده است طبق برنامه و زمانبدی اعلام شده در تاریخ 24 بهمن ماه سال 99 به پایان رسید.
مرحله هفتم به مدت 12 روز اجرا شد و از طریق شبکههای اجتماعی و وبسایت لیزینگ و رفاه فرهنگیان بصورت مستمر اطلاع رسانی گردید.
جهت آگاهی از مراحل خرید، قوانین و مقررات، و همچنین به جهت رفاهِ حال مشتریان صندوق ذخیره فرهنگیان، موارد زیر اطلاعرسانی میگردد:
زمان تحویل کالا ۳۰ روز پس از دریافت پرونده توسط لیزینگ خواهد بود.
طبق قرارداد مشتری و لیزینگ و رفاه فرهنگیان، تحویل کالا ۳۰ روز پس از تحویل پرونده مشتری به لیزینگ خواهد بود.
لذا از مشتریان عزیز خواهشمندیم نسبت به تکمیل مدارک و ارسال پرونده از طریق ادارات کل سریعتر اقدام نمایند تا سفارشات آنها تا پایان سال۹۹ تحویل گردد.
ارسال تمامی سفارشات تا درب منزل مشتریان رایگان خواهد بود.
هیچ هزینه ای به عهده خریداران جهت ارسال و تحویل کالاها نخواهد بود. در صورت هرگونه اقدام مغایر مطلب فوق سریعاً با واحد امور مشتریان لیزینگ و رفاه فرهنگیان تماس حاصل فرمایید.
از تحویل کالای آسیب دیده خودداری نمایید./پیش از تحویل مشخصات کالا را با سفارش خود مطابقت دهید.
در زمان تحویل کالا صحت و سلامت فیزیکی سفارش خود را پیش از تحویل بررسی نموده و از تحویل کالای معیوب یا سفارش اشتباه خودداری نمایند. در غیر این صورت لیزینگ و رفاه فرهنگیان هیچ تعهدی در این زمینه نخواهد داشت.
نصب و راه اندازی لوازم خانگی توسط شبکه خدمات پس از فروش شرکت های تولیدکننده رایگان خواهد بود.
راه اندازی و نصب لوازم خانگی اگر توسط شبکه خدمات پس از فروش شرکتهای تولید کننده انجام نپذیرد، هرگونه مشکل احتمالی به عهده مشتری خواهد بود و کالا از گارانتی و خدمات پس از فروش خارج خواهد شد.
لازم به ذکر است؛ تنها هزینه ایاب و ذهاب نصاب به عهده خریداران محترم است.
واحد امور مشتریان لیزینگ از طریق راه های ارتباطی ذیل پاسخگوی مشتریان محترم خواهند بود.
1. تلفن: 73697000-021 داخلی 312 و 313
2. ارسال پیام از طریق نرمافزار WhatsApp با شماره 09129681701
3. شبکههای اجتماعی لیزینگ :