شرایط درخواست تسهیلات و ثبت سفارش

  • دریافت تسهیلات فقط از طریق سامانه اینترنتی شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان امکان پذیر می باشد.
  • در حال حاضر فقط به فرهنگیان شاغل عضو صندوق ذخیره فرهنگیان تسهیلات ارائه می شود.
  • پس از عضویت در سایت؛ که اشخاص با کدملی و شماره تلفنی که مالک آن باشند انجام میدهند، امکان استفاده از تسهیلات جاری با توجه به شرایط تعیین شده خواهد بود.
  • در نظر داشته باشید اعداد مربوط به وام، سقف تسهیلات می باشند، امکان استفاده از میزان کمتر از وام نیز وجود دارد و متناسب با همان استفاده اقساط لحاظ می گردند. در صورت انتخاب محصولات بالاتر از سقف تسهیلات مابقی وجه به پیش پرداخت منتقل می گردد.
  • پس از انتخاب تسهیلات مدنظر بنا به شرایط آن، از متقاضیان اعتبار سنجی می شود. اعتبار سنجی برای سقف تسهیلات انجام می گردد. این اعتبارسنجی امکان دارد آنی و یا چند ساعت زمان ببرد. نتیجه اعتبارسنجی اولیه در صورت نیاز از طریق پیامک به متقاضی اعلام میگردد.
  • پس از اعتبارسنجی اولیه، تسهیلات انتخاب شده برای متقاضی قابل ثبت می گردد.
  • در صورت نیاز به امضای دیجیتال در این مرحله متقاضی می بایست قرارداد ایجاد شده را امضا کند و در غیراینصورت به صورت اتومات درخواست ثبت می گردد و پیامکی حاوی ثبت درخواست تسهیلات برای متقاضی ارسال می شود.
  • در صورتی که تسهیلات انتخابی احتیاج به ضامن داشته باشد، ضامن ایشان باید قرارداد را امضا و یا تایید کند.
  • پس از ثبت درخواست، مسئولین ادارات رفاه مناطق اعتبارسنجی نهایی را بر روی درخواست ها انجام میدهند و در صورت تایید ایشان پیامکی حاوی این موضوع و حداقل زمان استفاده از تسهیلات تخصیص داده شده برای مشتری ارسال می شود.
  • مشتری در زمان تعیین شده می بایست به سایت مراجعه کرده و محصولات مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کند و فرآیند خرید را تکمیل نماید.
  • هر درخواست تسهیلات برای یک بار استفاده از آن می باشد و امکان صدور مجدد نیز پس از استفاده آن وجود ندارد. در صورتی که نیاز به چندین محصول دارید، حتماً تمامی محصولات را  به سبد خرید خود اضافه کنید و سپس برای تکمیل خرید اقدام نمایید.

مثلا اگر تسهیلات یک میلیاردی انتخاب کرده اید و فقط یک محصول با قیمت 200  میلیون ريال به سبد خرید اضافه نمایید و فرآیند خرید را تکمیل نمایید، دیگر امکان استفاده از 800 میلیون ريال تسهیلات باقیمانده به هیچ وجه نخواهد بود.

  • افزودن کالا به سبد مطلقاً به معنی خرید و یا رزرو آن محصول نیست !
  • در صورت اتمام موجودی کالا، کالا به صورت خودکار از سبد خرید شما حذف خواهد شد.
  • مسئولیت درج آدرس محل سکونت بر عهده مشتری می باشد، بنابراین در صورت عودت کالا و یا مدارک خودرو به علت درج آدرس اشتباه، تاخیر در دریافت و کلیه هزینه ها بابت ارسال مجدد بر عهده مشتری می باشد.
  • مبلغی بابت تکمیل فرآیند خرید در مرحله آخر از متقاضی دریافت می گردد که جزئیات در صورتحساب نمایش داده میشود. (برخی از کالاها شامل درصدی پیش پرداخت هستند به علاوه حق العمل، بیمه عمر و هزینه های دیگر)
  • هر یک از متقاضیان می بایست مبلغ پیش پرداخت را فقط از طریق درگاه اینترنتی به حساب شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان واریز و ثبت نام خود را تکمیل نمایند.
  • دقت داشته باشید پس از فرآیند پرداخت وجه از طریق درگاه بانک حتما گزینه تکمیل خرید را زده و به سایت لیزینگ منتقل شوید. در غیر اینصورت بانک مبلغ کسر شده را به حساب مشتری عودت می دهد.
  • پس از پرداخت وجه و تکمیل فرآیند خرید، پیامکی حاوی ثبت سفارش برای متقاضی ارسال می شود.
  • پس از تکمیل فرآیند خرید، محصولات ثبت شده قابل ویرایش نمی باشد، بنابراین در انتخاب خود دقت نمایید.
  • انصراف خرید لوازم خانگی فقط ظرف 48 ساعت پس از واریز وجه و تکمیل فرآیند خرید از طریق پنل کاربری توسط خریدار امکان پذیر می باشد.
  • زمان تحویل هرکالا متفاوت می باشد و در صفحه مربوط به کالا دقیقا درج شده است.
  • هزینه حمل تا جلوی درب اصلی منزل خریدار، رایگان می باشد .
  •  کالاهای تحویلی دارای دوره گارانتی اعلامی از سوی فروشنده بوده و وجهی بعنوان هزینه نصب دریافت نخواهد شد. (هزینه ایاب و ذهاب نصاب به عهده خریدار می باشد) 
  •  گارانتی و خدمات پس از فروش به عهده شرکت سازنده و تامین کننده کالا می باشد و شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان تنها ارائه دهنده تسهیلات می باشد.
  •  مسئولیت تحویل کالا با خریدار است  و خریدار هنگام تحویل می بایست دقت نماید تا کالای معیوب تحویل نشود.
  • کسر اقسط از طریق اعمال در فیش حقوقی متقاضیان پس از گذشت ماه تنفس انجام می شود.
  • در صورت عدم کسر اقساط و یا دریافت تسهیلات جدید امکان تسویه حساب آنلاین در سایت وجود دارد.